skip to Main Content
אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו

אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו

ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה.
אז יש לכם אתר אינטרנט,אבל איך גולשים ימצאו אותו?/ נכתב ע"י אריה גלר תכל'ס קידום ובניית אתרים

ישנה את הדרך לפרסם אתר אינטרנט במודעות בעיתונים ואפילו בלוחות מודעות,בעוד שהדפסת כתובת האתר שלכם על כל דבר ובכל מקום היא התחלה טובה.

ישנן דרכים נוספות וחשובות יותר להעצים את נוכחות האתר שלכם ברשת.

מאחר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט על בסיס יומי,לעסקים חייבת להיות נוכחות אינטרנטית בולטת על מנת לשרוד.

נכון,אנשים עדיין משתמשים בדפי זהב, בל בדרך כלל הם גם (או רק)מחפשים את המידע הנחוץ להם ברשת.

מנועי חיפוש הם האמצעי העיקרי למציאת מידע באינטרנט,בערך חצי מיליארד עד מיליארד,חיפושים מבוצעים מידי יום בענק מנועי החיפוש גוגל.

החיפוש במנועי החיפוש מתבצע על ידי סריקה של תוכן הדפים ברשת וחיפוש אחר משפטים רלבנטיים,הרובוטים מוצאים את דפי

הרשת שהם זוחלים בה באופן מתמיד ומחפשים אחר תוכן חדש ועדכני.

בשלב הבא מנועי החיפוש משתמשים באלגוריתמים שונים על מנת לעבד את המידע ולהעבירו כתוצאות לחיפוש אחר מילת המפתח או משפט המפתח.

למרות שגוגל הוא מנוע החיפוש המוביל שמשתמש בשיטה זו,ישנם מנועי חיפוש "מהדרגה השנייה" שפועלים באותו אופן,אולם עבור כל מטרה גוגל הוא מנוע

החיפוש העיקרי ומהדיווחים האחרונים עולה שהוא מרכז כ- 86% מכלל תוצאות החיפוש במנועי חיפוש בעולם.

יחד עם מנועי חיפוש חופשיים כמו גוגל,ישנם אתרים בתשלום שמציעים דרכים שונות לרישום אתרים,הרישום בהם מסייע להופעה בשאר 500 מיליון החיפושים המתבצעים מידי יום.

גוגל והמערכת הקשורות אליו אחראיים למרבית תוצאות החיפוש של אתרים ששילמו על מנת להופיע בהם , מיקום בתשלום ברשימת תוצאות מאפשר למפרסם להציע מחיר על מילות מפתח ולקבוע את מיקומה של המודעה שלהם בקישורים הממומנים באתרים המכילים תוכן , המפרסמים מחויבים בתשלום לפי קליק כלומר בכל פעם שהמחפש לוחץ על הקישור שלהם שמופיע כתוצאה של החיפוש הם משלמים את המחיר עליו התחייבו מכאן נגזר המונח תשלום לפי קליק (PPC).

הכללה בתשלום בתוך רשימה היא מעט שונה,ישנם מאגרי נתונים מסוימים שדורשים מבעלי האתרים לשלם על רישום האתר,אם הדפים שלהם רלבנטיים לחיפוש הם יעלו ברשימת התוצאות,כאן נדרש תשלום שנתי.

כל שלוש השיטות הללו חשובות מפני שהן מובילות למרבית תוצאות החיפוש,אולם יש להתייחס ל- SEO {קידום אתרים}כאל המרכיב היסודי ביותר בנוכחות האינטרנטית של אתר נתון.

אתם יכולים לחשוב שאתם מקבלים תנועה אל האתר שלכם אבל האם כל אחד שמחפש אחר המוצרים או השירותים שאתם מספקים יכול למצוא אותם?

לכל אתר יש קהל יעד וחשוב להפיק את המרב מתוכנו של האתר שלכם ולהתמקד במילות ומשפטי מפתח רלבנטיים למוצרים ולשירותים אותם אתם מציעים,זהו הפן המהותי של הדירוג בגוגל.

בגוגל משנים כל הזמן את האלגוריתמים כך שיוכלו להעביר תוכן איכותי יותר וחברות SEO עובדות כל הזמן בניסיון לעקוב אחר שינויים אלה ולשנות את הדפים והתוכן

על מנת להגיע לדירוגים טובים – זוהי הסיבה העיקרית לכך שיש לשכור את שירותיה של חברת SEO.

מרבית בעלי העסקים עסוקים בניהול עסקיהם ואין להם די זמן על מנת ללמוד את נושא דירוג האתרים.

חברת תכל'ס חברת SEO מקצועית,מכירה היטב את התעשייה המשתנה הזו ויכולה לסייע לכם בקידום האתר שלכם.

עכשיו,אחרי שעשיתי לתכלס קצת יחסי ציבור הנה כמה עצות חינם:

הדבר הראשון שעליכם להביא בחשבון בנוגע לאתר שלכם הוא מיקוד מילות מפתח ומשפטי מפתח,הנה כמה שאלות שעליכם לשאול את עצמכם תוך כדי תהליך זה:

מהו המוצר שלי?

כיצד יחפשו אחריו חברי? (שאלו אותם!)

למה הם מצפים כשהם מוצאים את האתר שלי?

ולבסוף,כיצד הם ימצאו את האתר שלי אם אינם יודעים את כתובתו?

אולי יש להם את כרטיס הביקור שלכם עליו מודפסת כתובת האתר ואולי הם ניחשו את הכתובת והצליחו,אולם במרבית המקרים הם יבצעו חיפוש אחר מילת מפתח.

השאלה היא האם הם מצאו את האתר שלכם או את האתר של המתחרים שלכם?

בדיוק בנקודה זו חברת SEO יכולה להמליץ לכם על מספר פעולות חשובות ולצייד את האתר שלכם במה שדרוש לקבלת דירוג גבוה במנועי החיפוש.

אותם הדברים אמורים גם לגבי חברות אזוריות מכיוון שכולם משתמשים יותר באינטרנט הם פונים אל המחשב כשהם מחפשים אחר שירותים מקומיים,פן זה של האינטרנט מתחיל להתפתח ממש עכשיו

ועדיין יש מקום רב לשיפור ,בסופו של דבר נגיע למצב שעסק ללא אתר אינטרנט יסבול מנחיתות גם אם מדובר רק במכולת שכונתית.

את האתר שלכם יהיה ניתן למצוא באמצעות תוכנו ובאמצעות יכולתם של הרובוטים לסרוק את הרשת,למצוא את הדפים שלכם ולמפתח אותם לתוך מאגר הנתונים שלהם.

מעצבי אתרים רבים אינם מנצלים את ה"טריקים" הרבים ובכך הופכים דפים רבים לבלתי ניתנים למציאה,יכול להיות שהתוכן שלכם טוב אבל אם הרובוטים אינם יכולים למפתח את האתר שלכם אין לו כל ערך.

כ- 80% מכלל הדפים שמופיעים באינטרנט כיום אינם ממפתחים {ממפותחים > מאונדקסים – מהמילה אינדקס}במנועי החיפוש.

פירוש הדבר,שמרבית האנשים אינם מגיעים אליהם – למשל מנועי החיפוש אינם יכולים למפתח כראוי אתרים שבנויים עם מסגרות ואתרים שמכילים הרבה רכיבים גראפיים מורכבים או רכיבי פלאש.

מעצבי האתרים ובעלי העסקים אחראיים להבטיח שניתן יהיה למצוא את האתרים שלהם,נכון יש מספר אתרים שהיינו רוצים שאף אחד לא ימצא בעזרת חיפוש כמו אתרים אישיים ומידע עסקי

סודי אם מדובר בכך הרי שגם במקרה כזה מֵפתח האתר אחראי להבטיח שדפים אלה לא ימוּפתחו.

יש שיטות רבות שיכולות לגרום לכך שחלקים מהאתר שלכם לא ימופתחו כמו למשל תגיות מיוחדות בתוך הקוד ו/או ספריות מוגנות על ידי סיסמא.

המפרסמים באינטרנט צריכים לקחת אחריות על שמירת האינטרנט מלא בתוכן איכותי שקל למצוא אותו.

הניסיון שלנו בחברת תכל'ס ומחקרים אינסופיים שאנו מבצעים יכולים לסייע בפיתוח נוכחות אינטרנטית טובה וקלה למציאה עבור העסק

שבבעלותכם ובסופו של דבר להביא לפניות עסקיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top